Співробітники рекламної агенції "SuperMedia" мають досвід роботи в газетах, журналах, спiвпрацювали з ТБ.
Працюємо напряму з редакціями та порталами. Готові підібрати ефективні носії реклами в потрібному місті чи області України, надати найбільш свіжу інформацію та максимально вигідні умови по розміщенню.
Газета - періодичне друковане видання невеликого обсягу, що має досить високу частоту виходу (щодня, 2-3 рази в тиждень, щотижня).
Газети - ідеальний засіб поширення реклами для фірми, яка хоче мати широке коло клієнтів. Газети дозволяють передати клієнтам детальну інформацію, таку як ціна, знижки, характеристика продаваного продукту і т.д. У газетах можна рекламувати широкий перелік товарів і послуг. Це засіб масової інформації зачіпає практично всі сфери життєдіяльності людини, і тому практично будь-яка реклама буде доречною.
Реклама в газетах має свої переваги:
оперативність - вона починає діяти в перший же день після виходу, а на наступний день можна підрахувати кількість людей, які звернулися по рекламному оголошенню в газеті;
відносно невелику вартість реклами - це ідеально підходить для кампаній з невеликим бюджетом;
охоплення великоi аудиторії - кожне видання охоплює від декількох тисяч до декількох мільйонів населення і досягає різних споживчих сегментів;
гнучкість охоплення - можна вибрати конкретну місцевість - місто, регіон, для якого призначається реклама;
сталість аудиторії - споживач , як правило, читає одні і ті ж газети.
Радіорекламу можна вважати одним з найбільш продуктивних способів донесення потрібної інформації до радіослухача, при цьому витрати набагато менше ніж при розміщенні реклами на ТБ. Хоча для більш успішних рекламних компаній все ж використовують ці два напрямки, що дає 100% результат при більш точних підходах до просування своїх послуг.
Найчастіше для проведення великих рекламних кампаній використовують не тільки ЗМІ, інтернет або рекламу на ТБ, але і все більше звертають увагу на рекламу на радіо, так як її перевагами є:
100% отримання інформації, за рахунок того, що близько 90% мають радіоприймачі;
більше 80-90% слухають радіо щодня;
велика аудиторія (декiлька поколiнь);
радіо не нав'язливо, воно не відволікає від повсякденних турбот;
радіо не тільки джерело ЗМІ, воно також дає можливість візуально представити продукт реклами та його можливості;
підсилює ефект інших ЗМІ.
До плюсів ТБ-реклами можна віднести:
Велике охоплення аудиторії.
Через ТБ-рекламу глядач отримує одночасно звукове та візуальне впливи, що пильно притягує увагу на екран.
Розміщення реклами на телебаченні дає можливість впливати на певних глядачів.
З ТБ-реклами аудиторія буде знати як, де і коли вона може використовувати Ваш продукт.
На глядача йде дуже сильний звуковий та візуальний вплив.
Якість реклами.
Безмежний асортимент рекламних форм і засобів.
Реклама на телебаченні дає можливість нескінченних повторень, що в свою чергу збільшує довіру до продукту.
Відмінно виконана реклама, дуже добре сприймається, тим більше якщо вона проглядається в домашній обстановці.
Підхід до кожного замовлення індивідуальний.
Розміщуємо комплексно по всій Україні.
Будемо раді співпраці!