Промо-акції - відмінний спосіб збільшити кількість продажів в умовах сучасного ринку і жорсткої конкуренції. Проведення такої рекламної кампанії здатне звернути увагу на конкретну продукцію або послугу навіть в період міжсезоння. Для цього необхідно грамотно підійти до організації та проведення цього заходу.
Промо-акція - один з видів активної реклами, яка націлена на «особисте» знайомство споживача з пропонованою продукцією.
Роздача листівок - один з найбільш доступних і ефективних способів розповісти про Ваші товари і послуги. Вкладений в руки перехожого листок, швидше за все, приверне увагу. Але якщо Ви хочете, щоб інформацію на листівці прочитали, важливо, щоб вона виглядала привабливо, а промоутер був правильно проінструктований.
Семплінг - один з найкращих способів продемонструвати Ваш товар покупцеві. Мабуть, це один з кращих способів переманити клієнта у конкурента. Але навіть якщо Ви пропонуєте кращий товар, потрібно вміти грамотно його позиціонувати і презентувати, інакше Ви не досягнете результатів.
Один з популярних видів семплінгу - це невеликі презентаційні товари в журналах.
Дегустация
Послуга «таємний покупець» - кращий спосіб оцінити, чому не спрацьовує реклама чи немає попиту на Ваш продукт в тій чи іншій точці продажу, наскільки сумлінно і професійно працюють Ваші продавці та консультанти, чи добре обслуговують клієнтів.
Ми запропонуємо Вам послуги професійного «таємного покупця», який вивчить ситуацію на кожнiй проблемнiй ділянці.
Будь-яке навіть найяскравіший розважальний захід запам'ятатися ще більше, коли в ньому будуть задіяні аніматори. Особливо якщо мова йде про рекламні акції, приурочених до свят, відкриття торговельних точок, святкувань ювілеїв магазинів та інших незабутнім подіям.
Основне завдання мерчендайзингу - виділитися серед навколишнього різноманіття і привернути увагу покупця до того чи іншого продукту. При правильному мерчендайзинзi покупець не просто зверне увагу на Ваш продукт. Він його обов'язково купить.
Мерчендайзинг має на увазі не тільки красиво оформлену вітрину, але також грамотну викладку товару, правильне освітлення торгового залу, використання музики, рекламних і навігаційних елементів. В результаті такої гармонійної сукупності створюється дружня і приємна атмосфера, яка сприяє збільшенню продажів.
До переваг візитною мерчендайзингу відносяться:
- можливість аналізувати дані в різних торгових точках;
- можливість вносити рекомендації щодо зміни стратегії продажів з метою просування товарів по всіх магазинах;
- дешевизна, порівняно зі стаціонарним мерчендайзингом, так як кілька торгових точок обслуговує один фахівець, тому є можливість розділити витрати на його утримання.
Розклеювання оголошень, листівок, афіш - швидкий і недорогий спосіб заявити про себе. У такого виду реклами велике охоплення аудиторії, так як один і той же текст може побачити велику кількість людей. Рекламне агентство «C-Медiа» надає послуги з розклеювання рекламних оголошень на стовпах, зупинках, дошках оголошень, будинках, в транспорті і в інших людних місцях. Ми допоможемо визначити кращі варіанти для розклеювання, в залежності від Вашої цільової аудиторії, а також врахуємо додаткові нюанси, як, наприклад, висота і частота розклеювання.
Розклеювання оголошень також може бути частиною широкої рекламної акції і використовуватися спільно з роздачею листівок в багатолюдних місцях, поширенням їх по поштових скриньках і т.д. з метою підвищення впізнаваності бренду і підвищення попиту на його продукцію.
Розклеювання оголошень і листівок перед іншими видами реклами володіє такими перевагами як:
оперативність,
невисока вартість,
можливість широкого охоплення аудиторії. Оголошення зазвичай бачить близько 80% жителів району, де вони розклеєні.
Розклеювання афіш також є недорогим видом реклами, що сприяє отриманню швидкого відкликання у цільової аудиторії, а провести її необхідно при проведенні вечірки, фестивалю, семінару або будь-якого іншого заходу, на яке потрібно зібрати велику кількість людей. Розклеювання проводиться на стовпах, зупинках громадського транспорту, тимчасових будівельних огорожах і т.д.
Розклеювання листівок, оголошень і афіш в найбільш вигідних місцях сприяє залученню потрібної цільової аудиторії, тому являє собою дієвий вид реклами, яка інформує людей про різні види товарів і послуг.
Поштова розсилка - це розповсюдження рекламної продукції по поштових скриньках. Особливо цікавим такий вид розсилки може бути для магазинів, ресторанів, торгово-розважальних центрів і схожих закладів.