Впізнаваність бренду тісно пов’язана з кольором. Просто подумайте про Coca-Cola, Facebook або Starbucks і можу посперечатися, що ви відразу назвете кольори, з якими вони асоціюються.
Дослідження університету Вінніпега «Вплив кольору на маркетинг» показало, що перша думка про продукт заснована на кольорі (60-90%, за перші 90 секунд). Це означає, що в дизайні колір — не тільки мистецький вибір, але і важливе бізнес рішення, яке впливає на все, починаючи від сприйняття споживачів до продажів продукту.
Але при виборі кольоросхеми для лого або бренду не прив’язуйтесь до будь-яких традиційних, символічних або стереотипних методів. Коли справа стосується кольору, не існує простого процесу або суворого правила. Найбільш важливий сам колір і те, як він задіяний в дизайні — чи підходить бренду і контексту ринку. Для натхнення зайдіть на BrandColors — сайт, де зібрано візуальний гід (з hex-кольорами) для вибору кольору, який зробили відомі бренди всього світу.
В майбутньму, якщо Вам потрібно буде розробити логотип, то дизайнер нашої рекламної агенції SuperМедіа з радістю Вам допоможе!.