Види і завдання таргетинг

Існує величезна кількість різновидів реклами в інтернеті, розміщення якої коштує чималих коштів. Є декілька способів заощадити на рекламі і підвищити її ефективність. Один з них - таргетована реклама.

Види і завдання таргетинга на сьогодні.

  1. Тематичний - показ рекламних повідомлень на тих майданчиках, які відповідають певній тематиці;

  2. Контекстний - показ повідомлень цільовій аудиторії згідно її інтересів. Цей вид таргетинга ще називають "контекстна реклама". Контекстний таргетинг проходить по пошукових запитах. Сприймається користувачем як підказка, оскільки він саме це і шукає. Тут спрацьовує географічний і часовий чинник, а також націленість на потрібну аудиторію.

  3. Географічний (гео-таргетинг) - реклама для групи людей, обмежених заданим географічним регіоном . Особливо активно використовується кафе і ресторанами, а також компаніями, прив'язаними до конкретного місця. Найочевидніший приклад - оголошення про вигідну пропозицію для бізнес-ланча. Цільовою аудиторією виступають люди, працюючі поблизу, шукаючі варіанти, де можна було б смачно і вигідно пообідати.

  4. Таргетинг за часом - реклама в певний час доби або дні тижня, згідно переваг цільової аудиторії . Наприклад, якщо ви намагаєтеся розкручувати і просувати меню сніданків в кафе, доречніше планувати усі публікації на уранішні години. Також, розміщення можна ставити, наприклад, на вихідні - особливо добре для суботніх і недільних заходів.

  5. Соціально-демографічний таргетинг -завдяки соціальним мережам, став можливий цей вид таргетингу, оскільки за профілем відома стать, вік, соціальний статус, місце проживання людини.

  6. Поведінковий таргетинг - механізм збору інформації про усі дії користувача в інтернеті, його місцях відвідування, переглядах і покупках. Поведінковий таргетинг грунтується на активності людини в мережі. Наприклад, ви шукали тури в Єгипет. Тоді в рекламних блоках ви побачите: «Горящі тури до Египту».

Також виділяють :

  • Таргетинг по інтересам. Хобі і захоплення - те, що визначає сучасну людину. Без них вона просто не може відчувати себе повноцінною і гармонійною особистістю. Перелік інтересів дозволить створювати більше точні та спрямовані кампанії, здатні приносити помітні результати.

  • Гіперлокальний таргетинг показує рекламу людям, які знаходяться дуже близько до точки продажу.

  • Психологічний таргетинг можливий завдяки аналізу психотипа людини за даними його сторінок в соціальних мережах. Це може дати можливість маркетологам спрогнозувати дії і бажання об'єкту реклами в майбутньому.

Відмітимо, що досить часто до таргетинговой реклами за допомогою соціальних мереж прибігають зовсім не для продажу якихось товарів і послуг, а для збільшення переходів на певний портал або ресурс. Корисні лайфхаки, що дозволяють істотно підвищити конверсію.

1. Доведіть технічний стан вашого дітища до досконалості. Проаналізуйте роботу коду і платформи - вони не повинні гальмувати завантаження сторінки.

2. Не забувайте про SEO- оптимізації. Без неї пошукові системи не зможуть високо ранжирувати ваш сайт.

3. Використайте ключі. Семантика - один з основних показників, що визначають успіх вашої справи.

4. Створюйте корисний контент.

Таргетинг також можна розділити : прямий і непрямий.

Прямий націлений на аудиторію, що шукає конкретний товар або послугу. Непрямий таргетинг націлений на аудиторію, яка є цільовою для схожих або пов'язаних з пропонованим товаром або послугою.

Для успішності таргетинговой компанії треба врахувати цілу низку критеріїв і параметрів для налаштування: стать, вік, геолокація, сімейний стан. Якщо врахувати усі особливості, ви зможете створити максимально детальний і інформативний портрет потенційного клієнта. Подібне опрацювання дозволяє істотно звузити цільову аудиторію, демонструвати оголошення тим, хто дійсно готовий відгукнутися на них. Загалом, це та сама точність, яка і забезпечує успіх кампанії.