Існує величезна кількість різновидів реклами в інтернеті, розміщення якої коштує чималих коштів. Є декілька способів заощадити на рекламі і підвищити її ефективність. Один з них - таргетована реклама.
Види і завдання таргетинга на сьогодні.
Тематичний - показ рекламних повідомлень на тих майданчиках, які відповідають певній тематиці;
Контекстний - показ повідомлень цільовій аудиторії згідно її інтересів. Цей вид таргетинга ще називають "контекстна реклама". Контекстний таргетинг проходить по пошукових запитах. Сприймається користувачем як підказка, оскільки він саме це і шукає. Тут спрацьовує географічний і часовий чинник, а також націленість на потрібну аудиторію.
Географічний (гео-таргетинг) - реклама для групи людей, обмежених заданим географічним регіоном . Особливо активно використовується кафе і ресторанами, а також компаніями, прив'язаними до конкретного місця. Найочевидніший приклад - оголошення про вигідну пропозицію для бізнес-ланча. Цільовою аудиторією виступають люди, працюючі поблизу, шукаючі варіанти, де можна було б смачно і вигідно пообідати.
Таргетинг за часом - реклама в певний час доби або дні тижня, згідно переваг цільової аудиторії . Наприклад, якщо ви намагаєтеся розкручувати і просувати меню сніданків в кафе, доречніше планувати усі публікації на уранішні години. Також, розміщення можна ставити, наприклад, на вихідні - особливо добре для суботніх і недільних заходів.
Соціально-демографічний таргетинг -завдяки соціальним мережам, став можливий цей вид таргетингу, оскільки за профілем відома стать, вік, соціальний статус, місце проживання людини.
Поведінковий таргетинг - механізм збору інформації про усі дії користувача в інтернеті, його місцях відвідування, переглядах і покупках. Поведінковий таргетинг грунтується на активності людини в мережі. Наприклад, ви шукали тури в Єгипет. Тоді в рекламних блоках ви побачите: «Горящі тури до Египту».
Також виділяють :
Таргетинг по інтересам. Хобі і захоплення - те, що визначає сучасну людину. Без них вона просто не може відчувати себе повноцінною і гармонійною особистістю. Перелік інтересів дозволить створювати більше точні та спрямовані кампанії, здатні приносити помітні результати.
Гіперлокальний таргетинг показує рекламу людям, які знаходяться дуже близько до точки продажу.
Психологічний таргетинг можливий завдяки аналізу психотипа людини за даними його сторінок в соціальних мережах. Це може дати можливість маркетологам спрогнозувати дії і бажання об'єкту реклами в майбутньому.
Відмітимо, що досить часто до таргетинговой реклами за допомогою соціальних мереж прибігають зовсім не для продажу якихось товарів і послуг, а для збільшення переходів на певний портал або ресурс. Корисні лайфхаки, що дозволяють істотно підвищити конверсію.
1. Доведіть технічний стан вашого дітища до досконалості. Проаналізуйте роботу коду і платформи - вони не повинні гальмувати завантаження сторінки.
2. Не забувайте про SEO- оптимізації. Без неї пошукові системи не зможуть високо ранжирувати ваш сайт.
3. Використайте ключі. Семантика - один з основних показників, що визначають успіх вашої справи.
4. Створюйте корисний контент.
Таргетинг також можна розділити : прямий і непрямий.
Прямий націлений на аудиторію, що шукає конкретний товар або послугу. Непрямий таргетинг націлений на аудиторію, яка є цільовою для схожих або пов'язаних з пропонованим товаром або послугою.
Для успішності таргетинговой компанії треба врахувати цілу низку критеріїв і параметрів для налаштування: стать, вік, геолокація, сімейний стан. Якщо врахувати усі особливості, ви зможете створити максимально детальний і інформативний портрет потенційного клієнта. Подібне опрацювання дозволяє істотно звузити цільову аудиторію, демонструвати оголошення тим, хто дійсно готовий відгукнутися на них. Загалом, це та сама точність, яка і забезпечує успіх кампанії.