Таргетинг в "Фэйсбук"
У популярні соціальні мережі щодня заходять десятки мільйонів людей. Саме соцмережі дозволяють скласти найточніший портрет користувачів. А чим більше ви знаєте про смаки і вподобання людей, тим точніше можете відібрати цільову аудиторію для своєї рекламної кампанії. Знайти серед сотень мільйонів юзерів "Фэйсбук" свою аудиторію ? Здавалося б, це завдання нездійсниме. Проте можливості таргетинга найпопулярнішої у світі соцмережі дозволяють впоратися з нею без особливих труднощів.
Можливості таргетинга в "Фейсбуці" дуже великі, тому недосвідчений користувач може легко в них заплутатися.
Таргетинг в "Фэйсбук" може використовуватися для:
отримання нових лидів;
збільшення конверсії на вашому ресурсі;
стимулювання інтересу до вашої пропозиції;
збільшення відвідуваності організовуваного вами заходу;
збільшення кількості установок вашого додатку;
просування аккаунта;
підняття публікацій;
перенаправлення користувачів на ваш сайт;
отримання переглядів відео…
А зараз ми поговоримо про "хитрі" методи таргетинга в "Фэйсбук", які допоможуть вам знайти свою аудиторію.
Інтереси клієнтів. У вас є можливість вибрати аудиторію, що вже виявляла цікавість до товарів вашої категорії. Це називається таргетинг по інтересах.
Поведінкові моделі. Онлайн-поведінка користувачів "Фейсбуку" здатна немало розповісти про їх наміри і спосіб життя. Таргетинг дозволяє вам знайти людей, що здійснюють конкретні дії. Приміром, тих хто добирається на роботу з околиць міста або тих, хто повернувся з відпустки.
Аудиторія сайту. Рекламні повідомлення в "Фейсбуці" можуть демонструватися і відвідувачам вашого ресурсу або користувачам вашого додатку. "Зібрати" аудиторію допоможе код, який необхідно встановити на ваш сайт. Цей метод допоможе повідомити аудиторію про знижки на вашу продукцію або нові акції. Окрім цього, таким чином ви можете призвати свою аудиторію підписатися на сторіночку вашої компанії в "Фейсбуці".
Поєднання віку, статі і регіону проживання. Реєструючись у "Фейсбуці", користувачі вказують свою дату народження і місце проживання. За допомогою таргетинга ви можете шукати аудиторію відразу за обома параметрами.
По сфері зайнятості. Таргетинг по області зайнятості раціонально використати для реклами товарів або послуг, потенційно цікавих лише представникам певної професії.
По рівню освіти. Цей вид таргетинга дозволить знайти випускників вищих учбових закладів, докторів наук і навіть людей, що навчаються на конкретному факультеті.
Батьки. Сотні е- commerce ресурсів у виборі аудиторії орієнтуються на батьків і/або їх дітей. Таргетинг в "Фейсбуці" дозволяє не лише знаходити батьків, але і звужувати пошук ще більше: спеціальний фільтр враховує вік дітей. Користь цієї опції важко переоцінити: все-таки різниця між матір'ю немовляти і матір'ю учня випускного класу дуже істотна.
Покоління. При необхідності ви можете використати фільтри "покоління Х" (люди, народжені в 1960-х роках) і "покоління Y" (після 1980-х). Погодьтеся, погляди на життя і інтереси цих категорій людей серйозно відрізняються.
Напередодні Дня народження. За допомогою цього методу (доступної в розділі "Події з життя") ви зможете знайти людей, які святкуватимуть іменини впродовж наступного місяця. День народження - прекрасний привід підштовхнути людину до купівлі.
Пошук людей, що почали зустрічатися. Такий метод таргетинга дозволить вам збільшити об'єми продажів цукерок, квітів, подарункових сертифікатів, сувенірів, модного одягу, аксесуарів і інших подібних речей. Такі люди нерідко купують статусні речі, щоб вразити нових колег або справити хороше враження на керівництво.
Геймери. При необхідності ви можете показувати рекламу виключно людям, що заходять у "Фейсбуці" з ігрових консолей. Також за допомогою функцій таргетинга ви можете знайти користувачів, що заходили в ігри в Facebook упродовж останніх 2 тижнів. Ця можливість актуальна для розробників ігрових додатків.
Адміністратори. Якщо ви продаєте рекламу або послуги, вам згодиться функція таргетування на сторінки адміністраторів. Цю опцію можна знайти в розділі "Поведінка". Цей метод можна використати для розкручування додатків, інтернет-сервісів і інших програм, які можуть згодитися адміністраторам.
Мобільні пристрої. "Фейсбук" дозволяє обирати користувачів з конкретною моделлю телефону (планшета). Система визначає, з якого гаджета людина входить в Facebook, відкриваючи великі можливості для точного таргетинга. Такий метод пошуку цільової аудиторії корисний для компаній, що займаються продажем телефонів, аксесуарів, спеціалізованих застосувань або пропонують
Збережені аудиторії. Якщо ваші рекламні кампанії часто спрямовані на ту ж саму цільову аудиторію, вам не доведеться кожного разу наново вводити параметри пошуку і фільтрувати списки користувачів. Ви можете просто зберегти цю аудиторію під певною назвою, а надалі вибрати її зі списку.
Вважати можливості таргетинга в "Фейсбуці" недостатніми можуть лише ті, хто погано про них обізнаний. Найпопулярніша соціальна мережа у світі - неосяжне вмістище даних і функцій, що відкривають широкі перспективи перед інтернет-підприємцями. Завдяки різноманітності таргетинговых методик і можливості їх комбінування ви точно зможете відшукати свою цільову аудиторію, які б вимоги до неї не висувалися.