SMM -реклама. Особливості

Social Media Marketing (SMM) - це один з нестандартних способів просування в бізнесі, який полягає в залученні на сайт цільової аудиторії з соціальних мереж, форумів, веб-блогів. SMM просування вважається одним з перспективних методів розкрутки. В якості підтвердження цієї тези наведемо деякі статистичні відомості:

 

Приблизно 8 годин на тиждень приділяє соц. мереж середньостатистичний інтернет-користувач. 20% користувачів Інтернету розглядають соціальні мережі як джерело інформації. Кількість українських користувачів в Facebook складає більше 8 мільйонів. Понад 70% користувачів соцмереж вступають у взаємодію з брендом за допомогою обговорень, опитувань, конкурсів. 80% всіх користувачів інтернету відвідують соціальні мережі не рідше 1 разу на місяць.

 

Можливості SMM для просування бізнесу Соціальні мережі - місце перебування цільової аудиторії для бізнесу практично в будь-якій ніші. SMM просування в соціальних мережах дає змогу безпосередньо взаємодіяти з потенційними клієнтами: Знайомити з брендом, формувати впізнаваність, лояльне ставлення. Отримувати зворотний зв'язок про свої товари / послуги. Працювати з відгуками, запереченнями, доносити необхідну інформацію. Залучати у взаємодію через дискусії, конкурси та ін. «Дотискати» потенційних клієнтів до здійснення цільового дії. Підігрівати клієнтську базу для подальшої взаємодії. Особливості просування в соціальних мережах