Щоб реклама в пресі досягла бажаної групи потенційних покупців..

Щоб реклама в пресі досягла бажаної групи потенційних покупців, треба вибрати найбільш підходящі видання. Для цього необхідно перш за все скласти перелік газет, журналів та різного роду додатків до них, включаючи відомості про тиражах. З усього різноманіття друкованих видань слід відібрати ті видання, які можуть бути використані для реклами пропонованих товарів (послуг і т. П.).

Як би не хвалили Інтернет, друкована преса все одно є ласим шматочком для рекламодавців. Я думаю, не варто розписувати всі переваги цього носія. Хочу звернути Вашу увагу на те, що у газеті серйозна конкуренція між рекламними оголошеннями - у читача є більше, ніж просто вибір.

Якщо взяти в руки газету і подивитися на всі рекламні блоки (прості оголошення, тематична реклама, блокова реклама і т.д.) - 90% з них складені за старими штампам.

У цій статті ми вирішили підготувати для Вас деякі поради , які допо-можуть зробити Вашу рекламу в газетах більш ефективною.

 

  1. Використовуйте спеціальні інструменти виділення своєї реклами - рамки, жирний шрифт, перші місця - навіть якщо це і платно, у вас є хороший шанс відразу зачепити увагу читача, залучити його до читання вашого повідомлення.

 

  1. Періодично тестуйте рекламу в суміжних рубриках - вона буде виділятися на тлі всього іншого і запам'ятовуватися - наприклад: реклама краси в розділі здоров’я або в новинах .

  2. Не сильно довіряйте новим газетам, краще працюйте з тими, хто вже довго на ринку і має хорошу читацьку аудиторію.

 

4 . Віддавайте перевагу тематичним газетам, які читає ваша ЦА. Не дарма банки свої пенсійні програми рекламують в газетах для пенсіонерів.

  1. Протестуйте : замість одного оголошення розміщуйте три різних: різні формулювання, різні контакти - і стежте, яке з них більш ефективне.

 

6. Завжди давайте спеціальна пропозиція

7. Оголошення без ціни - це серйозна помилка. Багато людей не будуть дзвонити, а ті які будуть дзвонити, можуть відмовитися, якщо ціна їх не влаштує.

8. Не обмежуйтеся однією газетою - це допоможе вам тестувати відгук різних носіїв і розширити аудиторію потенційних клієнтів.

9. Слова "безкоштовно" і "подарунок" завжди привертає увагу.

  1. . Якщо рекламуйте акцію - завжди використовуйте обмеження - за терміном, кількістю і т.д.

11. Рекламне оголошення в формі купона, який потрібно вирізати і пред'явити - потужний інструмент.

12. Наявність фотографії чи картинки завжди збільшує ефективність реклами.

13. Перед тим, як розміщувати своє оголошення - вивчіть рекламу конкурентів,спів ставте, виявіть недоліки - а потім використовуйте всі ці відомості для свого рекламного повідомлення.

14. У рекламі вказуйте контактні дані, за якими Ви завжди швидко відповісте.

15. Хороший прийом від копірайтерів: в заголовку своєї реклами відразу виділіть потрібну цільову аудиторію. Наприклад: "Відмінна новина для власників японських автомобілів".

Здивуйте всіх - викупіть рекламне місце на цілій сторінці - і зробіть просто вибухову пропозицію.

 

, треба вибрати найбільш підходящі видання. Для цього необхідно перш за все скласти перелік газет, журналів та різного роду додатків до них, включаючи відомості про тиражах. З усього різноманіття друкованих видань слід відібрати ті видання, які можуть бути використані для реклами пропонованих товарів (послуг і т. П.).

Як би не хвалили Інтернет, друкована преса все одно є ласим шматочком для рекламодавців. Я думаю, не варто розписувати всі переваги цього носія. Хочу звернути Вашу увагу на те, що у газеті серйозна конкуренція між рекламними оголошеннями - у читача є більше, ніж просто вибір.

Якщо взяти в руки газету і подивитися на всі рекламні блоки (прості оголошення, тематична реклама, блокова реклама і т.д.) - 90% з них складені за старими штампам.

У цій статті ми вирішили підготувати для Вас деякі поради , які допо-можуть зробити Вашу рекламу в газетах більш ефективною.

 

Використовуйте спеціальні інструменти виділення своєї реклами - рамки, жирний шрифт, перші місця - навіть якщо це і платно, у вас є хороший шанс відразу зачепити увагу читача, залучити його до читання вашого повідомлення.

Періодично тестуйте рекламу в суміжних рубриках - вона буде виділятися на тлі всього іншого і запам'ятовуватися - наприклад: реклама краси в розділі здоров’я або в новинах .

Не сильно довіряйте новим газетам, краще працюйте з тими, хто вже довго на ринку і має хорошу читацьку аудиторію.

Віддавайте перевагу тематичним газетам, які читає ваша ЦА. Не дарма банки свої пенсійні програми рекламують в газетах для пенсіонерів.

Протестуйте : замість одного оголошення розміщуйте три різних: різні формулювання, різні контакти - і стежте, яке з них більш ефективне.

 Завжди давайте спеціальна пропозиція

Оголошення без ціни - це серйозна помилка. Багато людей не будуть дзвонити, а ті які будуть дзвонити, можуть відмовитися, якщо ціна їх не влаштує.

 Не обмежуйтеся однією газетою - це допоможе вам тестувати відгук різних носіїв і розширити аудиторію потенційних клієнтів.

Слова "безкоштовно" і "подарунок" завжди привертає увагу.

Рекламне оголошення в формі купона, який потрібно вирізати і пред'явити - потужний інструмент.

Наявність фотографії чи картинки завжди збільшує ефективність реклами.

Перед тим, як розміщувати своє оголошення - вивчіть рекламу конкурентів,спів ставте, виявіть недоліки - а потім використовуйте всі ці відомості для свого рекламного повідомлення.

У рекламі вказуйте контактні дані, за якими Ви завжди швидко відповісте.

Хороший прийом від копірайтерів: в заголовку своєї реклами відразу виділіть потрібну цільову аудиторію. Наприклад: "Відмінна новина для власників японських автомобілів".

Здивуйте всіх - викупіть рекламне місце на цілій сторінці - і зробіть просто вибухову пропозицію.