Ретаргетинг і таргетинг - що це і чим вони відрізняються?

Це питання цікавить багатьох, тому ми дамо на нього розгорнуту відповідь. Отже, таргетингом називають вибір цільової аудиторії по певних "фільтрах" (вік, стать, географічне місце розташування, модель телефону, інтереси і так далі), що дозволяє точно "націлюватися" на певну групу людей.

Ретаргетинг - повторний показ рекламного повідомлення тим користувачам, які вже переходили на ваш сайт, що говорить про їх потенційну готовність до купівлі.

Частіше усього ретаргетинг використовується у банерній рекламі, вартість якої залежить від кількості переходів на сайт.

Механізм дії ретаргетинга дуже простий:

  • за допомогою cookie- файлів відстежується відвідування сайтів користувачем;

  • інформація про користувача збирається в профілі, аналізується рекламною службою і складається психологічний портрет об'єкту, його переваги, інтереси;

  • далі створюється рекламне повідомлення для цільової поведінкової групи на самих відвідуваних ними сайтах.

Ретаргетинг буває звичайний і динамічний.

Звичайний - повторний показ реклами тим користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Якщо після відвідування вашого сайту, об'єкт перейде на сайт погоди, він знову побачить там вашу рекламу. Можна налаштувати повторний показ реклами тільки тим клієнтам, які перейшли на сторінку заявки, але так і не вчинили замовлення.

Динамічний ремаркетинг - показ користувачеві тих товарів і послуг, які він переглядав на вашому сайті або тих товарів, які можуть його зацікавити. Це можливість підвищити конверсії сайту і в рази збільшити об'єми продажів.

Використовуючи методи таргетинга, користувачі все частіше знаходитимуть ваш контент в пошуковій системі, але багато хто так і не вчинить купівлю. Для цього і існують методи ретаргетинга, які дають вам такі можливості як:

- підвищення коефіцієнту конверсії;

- підвищення кількості нагадувань бренду;

- збільшення відвідування і рівня залученості;

- поліпшення ефективності пошукової оптимізації і контент-маркетинга.

Щоб рекламна кампанія була максимально ефективною, треба правильно поєднувати можливості таргетинга і ретаргетинга. Кращих результатів можна добитися таким чином: спочатку виявити цільову аудиторію за допомогою таргетинга, потім притягнути користувачів за допомогою реклами і, нарешті, утримати їх ретаргетингом. Ця схема неодноразово випробувана, вам залишається лише використати її на практиці.