Реклама потрібна всім - і великим підприємствам, і невеликим фірмам незалежно від місцезнаходження і сфери їх діяльності.
Найпростіший спосіб розмістити рекламу на вікнах - наклеїти на них аплікацію з самоклеючої плівки. Це може бути напис, що інформує перехожих про товари і послуги або про акції, розпродажі, знижки та спеціальні пропозиції. Тексту не повинно бути занадто багато, інакше він буде погано читатися і не сприйматися. Напис має бути яскравим, чітким та привертати увагу і викликати інтерес. Це повинно бути короткий, але змістовне інформаційне повідомлення, здатне зацікавити потенційних клієнтів.
Щоб перетворити вікно в ще більш ефективний рекламний носій, його можна повністю заклеїти самоклеючою перфорованої вінілової плівкою, на яку нанесено повнокольорове зображення. Відмітна особливість цієї плівки - висока світлопропускна здатність. Для людини, що знаходиться всередині приміщення, зображення, нанесене на склі, практично прозоре, в той час як з вулиці зображення нічим не відрізняється від звичайного повнокольрового. На плівці можна надрукувати все, що завгодно. В результаті у вас ваше вікно перетворитися на повноцінну вітрину. Яскраве зображення з помітним написом, безсумнівно, приверне до себе погляди людей , що проходять повз.
Можна, звичайно, заклеїти вікно і звичайною непрозорою плівкою, проте в цьому випадку через нього в приміщення не буде проникати світло. Цей варіант використовують, якщо світла забагато або заклеюють не все скло, а лише частину ( наприклад зверху).
Майте на увазі, що реклама на вікнах виглядає добре, тільки коли самі вікна виглядають привабливо. Кращий варіант - розміщувати рекламу на металопластикових вікнах, які виглядають акуратно, сучасно та солідно.
ПРО ЩО ГОВОРЯТЬ ВІТРИНИ?
• розповідають покупцям про розпродажі, знижки, акції
• демонструють товар, що продається
• запрошують зайти всередину
• акцентують увагу на відомих торгових марках або брендах
• рекламують товари або послуги.
Таким чином, розміщення рекламних наклейок шляхом нанесення їх на вікна магазину з зовнішньої сторони будівлі в трактуванні однозначно вважається зовнішньою рекламою. Розміщення зовнішньої реклами необхідно узгодити з власником (орендодавцем) будівлі, аби уникнути неприємностей.
Оформлена рекламою вітрина здатна стати важливим інструментом у залученні споживачів Вашого товару або послуги. Це реклама, яка працює 24 години на добу 7 днів на тиждень.