Ефективна рекламна компанія - це не тільки гарна ідея та красиві макети, але і правильний вибір найбільш ефективних місць розміщення реклами.
Коли ми говоримо про зовнішню рекламу, то безперечним лідером є розміщення на білбордах - окремо розташованих конструкціях, встановлених, як правило, уздовж автомобільних доріг.
Переваги розміщення реклами на білбордах:
1. Великий формат, що гарантує високу видимість навіть на відстані;
2. Легкість візуального сприйняття як для автомобілістів, так і для пішоходів;
3. Білборд, як рекламний носій, володіє найбільш масштабним охопленням аудиторії серед інших видів зовнішньої реклами.
Головні фактори при виборі бігборда:
При виборі місця розміщення і самої конструкції білборда необхідно враховувати наступні фактори:
1)Цільова аудиторія і необхідне місце охоплення потенційних клієнтів.
Рекламу дорогих послуг слід розміщувати в центрі міста, в елітних спальних районах, на трасах міжнародного значення, або в безпосередній близькості від місця знаходження компанії. У той же час, прості локальні закладу (магазини, кафе, бари) отримають найбільший ефект від розміщення в районі свого розташування.
2)Охоплення аудиторії через правильний підрахунок потенційних візуальних контактів (проїжджаючих автомобілів, перехожих).
Найбільш оптимальним варіантом є вибір білбордов- стопперів. Це щити, розташовані біля світлофорів, пішохідних переходів, сплячих поліцейських, постів ДАІ, великих дорожніх розв'язках (автомобілі та громадський транспорт змушені зупиниться або уповільнити рух в цих місцях, що збільшує шанси візуального контакту і часу на сприйняття інформації).
3) Розташування Вашого зображення на самому білборді.
У більшості випадків сторона А (лицьова сторона «дивиться» на під'їжджають автомобілі, на відповідних по тротуару людей) -це сторона праворуч від дороги по ходу руху транспорту. У той же час, дешевша сторона Б борда іноді може принести навіть більше користі (щити, встановлені на розділовій смузі, вздовж тротуарів з інтенсивним пішохідним рухом в обидві сторони, у випадках, коли сторона Б звернена на торгові центри або виїзди з великих автостоянок ).
Правила подачі рекламної інформації на щиті:
• Текст не повинен бути об"ємним по кількості слів та символів(чітко та лаконічно) Це не рекламна листівка, яку потенційний клієнт отримує в руки. За короткий час візуального контакту з білбордами, клієнт повинен встигнути прочитати і зрозуміти інформацію. Краще використовувати великий шрифт і уникати складних каліграфічних шрифтів.
• Контактні дані повинні бути виділені . Також радимо вказувати прості номери телефонів та адреси сайтів.
• Зображення повинно бути яскравим і незабутнім. Необхідно підібрати контрастну картинку для плаката на щиті, щоб вона не зливалася з навколишнім оточенням (врахуйте також зміну сезонів: зелене листя, дерева без листя, яскраве сонце і т.д.). Часто має сенс робити зображення всього на частину борда, залишаючи решту площі порожній (тільки з контактами) - такий дизайн також збільшить шанси на візуальний контакт зі споживачем.
Ми допоможемо зробити Ваш білборд помітним і ефективним.