Політична реклама- це реклама, спрямована на зміну політичної поведінки суспільства або його частини в умовах політичного вибору. Як і комерційна реклама, політична реклама завдяки своїй тиражности, різноманості, чіткості та емоційності має значні можливості впливу на масову свідомість.
Об'єктом політичної реклами виступає:
1. Реклама політичної організації.
2. Реклама політичного діяча.
3. Реклама політичного проекту.
Основні функції політичної реклами :
- Комунікаційна функція. Політична реклама є однією із специфічних форм масової комунікації
- Інформаційна функція. Політична реклама поширює інформацію про політичні сили, їх пропозиції, цілі, наміри і дії. В умовах політичної конкуренції ця функція сприяє усвідомленому політичному вибору, оскільки допомагає порівнювати особливості політичних пропозицій, надаючи споживачеві реклами можливість приймати рішення про вибір вже будучи інформованим.
- Ідеологічна функція. Політична реклама сприяє поширенню тієї або іншої системи поглядів на дійсність.
Перелік передвиборної і агітаційної продукції, яку ми виготовляємо :
- агітаційні листівки,
- банери, буклети, програмки і брошури,
- плакати та афіші,
- сувенірні календарі - кишенькові, настільні, настінні - будь-яких видів,магніти,
- блокноти та газети, оголошення,
-палатки та флагштоки ( флаги всіх видів),
- стікери і наклейки, значки, ручки,
- хенгери на дверні ручки,
- брендовані сумки,
- пакети ( ЕКО та поліетиленові),
- футболки, кепки, промоодяг...
Політична реклама використовує ті ж засоби, що і комерційна. Їх розрізняють лише цілі. Стратегічною метою будь-якої політичної реклами є зміна у свідомості і поведінці громадських груп по відношенню до об'єкту реклами.