Найбільш традиційним і порівняно недорогим засобом реклами товарів (послуг) є реклама в пресі (періодичні видання).
Саме завдяки своїй оперативності, повторюваності та розповсюдженню, реклама в пресі розглядається як одне з найпопулярніших в СВІТІ ефективних рекламних засобів.
Рекламні матеріали, що публікуються в періодичній пресі можна розділити на дві основні групи: рекламні оголошення і публікації оглядово-рекламного характеру, до яких відносяться різні рекламні статті, репортажі, огляди, що несуть пряму або непряму рекламу.
Незважаючи на те, що останнім часом з'явилося багато альтернативних джерел реклами, газети не втратили свого звання надійного рекламодавця. Оскільки через місцеву щоденну газету, завдяки великим тиражам, можна швидко передати значній кількості клієнтів необхідну конкретну інформацію про свій бізнес, товари і послуги, що надаються, оскільки розміщення реклами в газетах найбільш поширене серед представників малого та середнього бізнесу.
Важливим моментом є той факт, що газета охоплює читацьку аудиторію, як правило, зосереджену в одному певному місці або регіоні. Люди готові до сприйняття Вашої інформації, оскільки звикли переглядати оголошення в газетах.
Крім того, інформація, що цікавить ваших потенційних клієнтів подається вчасно, оскільки газети виходять в чітко обумовлені терміни, наприклад, щодня вранці або ввечері, щотижня або щомісяця.
Багато газет висвітлюють на своїх сторінках найрізноманітніші теми, які найбільш близькі і цікаві широкому колу читачів, що дозволяє підтримувати постійну увагу до свого товару/послуги.
Газети як традиційний засіб масової інформації для розміщення реклами відрізняються наступними особливостями:
- є по-справжньому масовим засобом інформації, проникаючи в усі верстви суспільства. Газети читає практично кожен, хто може розглядатися в якості споживача;
- газети є локальним засобом інформації, що охоплює конкретні географічні ділянки, що має на увазі як ринок, так і спільнота людей, об'єднаних спільними інтересами
- висвітлюються практично всі сфери життєдіяльності людини;
- газети читаються вибірково, так як кожен читач шукає в них те, що корисно і цікаво особисто йому;
- своєчасність, так як в першу чергу призначені для подачі новин;
- читання газет сконцентровано в часі, так як газети, як правило, прочитуються в той же день;
- реклама в газетах має високий довірою читачів.
Перевагою газетної реклами перед будь-якими іншими видами реклами в ЗМІ є те, що читач має можливість приділити більше уваги на осмислення представленої в оголошенні інформації, на відміну від рекламних оголошень по радіо чи телебаченню.