Настав святковий сезон. І сезон – в повному розумінні цього слова. Низка одних свят змінюється іншими, гряде безліч вихідних, а з ними – і бізнес-затишшя. Але святкового настрою цілком можна отримати вигоду для бізнесу. Адже саме в цей час люди активно купують подарунки та прагнуть завершити незакінчені справи. Пропонуємо кілька ідей, які допоможуть підняти продажі, зблизитися з замовниками та посилити ринкові позиції саме напередодні новорічних свят.
Перше, що відразу ж приходить на розум при слові «свята» - це знижки. Чорна п'ятниця, Кібер-понеділок, різдвяні розпродажі – як би це не називалося, але клієнти це однозначно обожнюють. Це найпростіший спосіб посилити продажу і привернути увагу потенційних споживачів. Можна навіть продумати цілу кампанію, скажімо, «Новорічні дні» - і кожен день просувати якийсь інший товар.
Ще один варіант – зайнятися благодійністю. Багатьом буде приємно дізнатися, що частина грошей від покупки піде на благі цілі. Це може спрацювати навіть краще, ніж звичайна знижка.
Чудовий спосіб підсолодити будь-яку угоду – невеликий подарунок. Це може бути купон на знижку, і миниверсия якого-небудь вашого продукту, і який-небудь сувенір. Ручка або календарик з вашим лого коштують недорого, проте отримати їх приємно будь-якій людині, вони надовго залишаться в пам'яті та будуть сприяти просуванню торгової марки.
Оригінальні святкові декорації у вашому офісі та магазині залучать і дітей, і дорослих. Подбайте про них заздалегідь. Те ж саме стосується і вашого веб-сайту, додайте трохи настрою на нього у вигляді спеціальних банерів або шаблонів.
Ще в жовтні або листопаді настає період, коли потрібно переглянути асортимент і підготуватися до свят. Наприклад, якщо мова йде про магазин в гру вступають ялинкові декорації та подарунки. Для друкарні сезонна продукція календарі та листівки. Саме на цей асортимент варто робити акцент в рекламних кампаніях.
Раз вже на дворі свята, то можна влаштувати спеціальний захід. Наприклад, день відкритих дверей. Покличте на нього лояльних клієнтів і їх друзів, влаштуйте грандіозний розпродаж. Це підстьобне продажу та збільшить клієнтську базу.
Крім того, можна організувати вечірку. Покликати віп-клієнтів, персонал або діточок. У будь-якому разі, про такий вечірці підуть чутки – а вам це тільки на користь. Заодно – це прекрасний спосіб особисто поспілкуватися з гостями.