Соціальну мережу Instagram запустили в 2013 році, і з тих пір вона стала ефективним майданчиком навіть для просування таких дорогих брендів, як Lexus і Burberry. Але незабаром ситуація зміниться. На початку вересня 2015 Instagram нарешті запустив власне API для вибору маркетингових партнерів. Так що скоро буде створена платформа, доступна як великим, так і невеликим компаніям.
1. Слайдери Instagram впровадив рекламу у вигляді слайдерів в березні цього року. До цього власники брендів могли використовувати в рекламних цілях лише поодинокі зображення і 15-секундні відео. Тепер рекламодавці можуть створити так звану «карусель» з максимум чотирьох змінюють один одного зображень з підписами. Наприклад, щоб продемонструвати свою нову колекцію одягу, компанія Banana Republic використовувала слайдери. На зображеннях можна побачити чотири різних образи з нової колекції.
2. Поява кнопок з цільовими діями Давно минули ті часи, коли рекламодавці розміщували неклікабельние посилання в підписах до зображень в Instagram. З появою спеціальних кнопок, власники брендів пропонують своїм передплатникам можливість вчинити певну дію після перегляду реклами. «Це досить логічно», - заявляє Скуайерс. «Спершу користувача привертає рекламне зображення, він уважно розглядає його, а потім робить необхідну дію». На вибір рекламодавців представлені кілька варіантів кнопок з цільовими діями: «Дізнатися подробиці», «Завантажити», «Підписатися», а також «Купити зараз».
3.Таргетинг Рекламодавці в Instagram завжди мали можливість націлити аудиторії за віком, статтю та географічному положенню. Але тепер Instagram працює з Facebook, щоб розробити можливості для націлювання з урахуванням інтересів користувачів в обох соціальних мережах. Все це буде засновано на унікальній інформації про користувача перевагах.
4. Збір статистики Орієнтування це не єдина функція, запозичена у Facebook. Також в Instagram з'являються нові можливості аналітики, збору статистики і обслуговування рекламних кампаній. До появи цих нововведень рекламодавці в Instagram отримували дані статистики від Nielsen. У ній відображався рівень обізнаності користувачів про бренд, намір зробити покупку, а також переваги аудиторії. Після впровадження кнопок з цільовими діями у рекламодавців з'явиться можливість відстежувати кількість кліків, а також отримувати інформацію про те, хто має намір завантажити їх додаток або здійснити покупку після перегляду реклами.
5. Високоефективні рекламні кампанії Так само, як і Facebook, алгоритм Instagram віддає перевагу рекламних матеріалів, які залучають все більше і більше користувачів за допомогою релевантного контенту. Будь-яка інформація, така як число негативних відгуків, рівень залученості користувачів або їх коментарі, зберігається в системі. Будь-які рекламні нововведення в цій соціальній мережі будуть протестовані і поліпшені, щоб надавати людям самий релевантний і цікавий контент. Фахівці eMarketer рекомендують всім бажаючим запустити рекламну кампанію в Instagram спочатку визначити цільову аудиторію, а потім виявити її інтереси.
6. Реклама в Instagram доступна не тільки дорогим брендам Місяць тому в Instagram з'явилася перша B2B-реклама. Рекламне зображення належало компанії Smartly.io, що є маркетинговим партнером Facebook. На перший погляд, в цій картинці не розгледиш нічого особливого. На ній зображена людина, одягнений у футболку з логотипом компанії. Під зображенням можна побачити абсолютно нейтральну підпис. Однак, це перша B2B реклама, що належить недорогому бренду, тому вона і привернула увагу.
7. Instagram≠Facebook Незважаючи на те, що Instagram скопіював можливості націлення та функції збору статистики у Facebook, важливо пам'ятати, що ці дві соціальні мережі не ідентичні. По-перше, аудиторія Instagram значно молодше, ніж аудиторія Facebook, і складається переважно з підлітків із забезпечених сімей. Крім того, люди використовують ці дві соціальні мережі в різних цілях. Щоб підготувати рекламну кампанію для Instagram, менеджер з маркетингу повинен з'ясувати, яке місце нова рекламна платформа займе в циклі покупки товару, а також йому необхідно зрозуміти, яким чином цільова аудиторія використовує мобільний додаток для пошуку цікавого контенту.