Розміщення реклами в друкованих виданнях, радіо і телебаченні

Співробітники рекламної агенції "SuperMedia" мають досвід роботи в газетах, журналах, спiвпрацювали з ТБ.

Працюємо напряму з редакціями та порталами. Готові підібрати ефективні носії реклами в потрібному місті чи області України, надати найбільш свіжу інформацію та максимально вигідні умови по розміщенню.

Газета - періодичне друковане видання невеликого обсягу, що має досить високу частоту виходу (щодня, 2-3 рази в тиждень, щотижня).

Газети - ідеальний засіб поширення реклами для фірми, яка хоче мати широке коло клієнтів. Газети дозволяють передати клієнтам детальну інформацію, таку як ціна, знижки, характеристика продаваного продукту і т.д. У газетах можна рекламувати широкий перелік товарів і послуг. Це засіб масової інформації зачіпає практично всі сфери життєдіяльності людини, і тому практично будь-яка реклама буде доречною.

Реклама в газетах має свої переваги:

  1. оперативність - вона починає діяти в перший же день після виходу, а на наступний день можна підрахувати кількість людей, які звернулися по рекламному оголошенню в газеті;

  2. відносно невелику вартість реклами - це ідеально підходить для кампаній з невеликим бюджетом;

  3. охоплення великоi аудиторії - кожне видання охоплює від декількох тисяч до декількох мільйонів населення і досягає різних споживчих сегментів;

  4. гнучкість охоплення - можна вибрати конкретну місцевість - місто, регіон, для якого призначається реклама;

  5. сталість аудиторії - споживач , як правило, читає одні і ті ж газети.

Радіорекламу можна вважати одним з найбільш продуктивних способів донесення потрібної інформації до радіослухача, при цьому витрати набагато менше ніж при розміщенні реклами на ТБ. Хоча для більш успішних рекламних компаній все ж використовують ці два напрямки, що дає 100% результат при більш точних підходах до просування своїх послуг.

Найчастіше для проведення великих рекламних кампаній використовують не тільки ЗМІ, інтернет або рекламу на ТБ, але і все більше звертають увагу на рекламу на радіо, так як її перевагами є:

  1. 100% отримання інформації, за рахунок того, що близько 90% мають радіоприймачі;

  2. більше 80-90% слухають радіо щодня;

  3. велика аудиторія (декiлька поколiнь);

  4. радіо не нав'язливо, воно не відволікає від повсякденних турбот;

  5. радіо не тільки джерело ЗМІ, воно також дає можливість візуально представити продукт реклами та його можливості;

  6. підсилює ефект інших ЗМІ.


 

До плюсів ТБ-реклами можна віднести:

  1. Велике охоплення аудиторії.

  2. Через ТБ-рекламу глядач отримує одночасно звукове та візуальне впливи, що пильно притягує увагу на екран.

  3. Розміщення реклами на телебаченні дає можливість впливати на певних глядачів.

  4. З ТБ-реклами аудиторія буде знати як, де і коли вона може використовувати Ваш продукт.

  5. На глядача йде дуже сильний звуковий та візуальний вплив.

  6. Якість реклами.

  7. Безмежний асортимент рекламних форм і засобів.

  8. Реклама на телебаченні дає можливість нескінченних повторень, що в свою чергу збільшує довіру до продукту.

Відмінно виконана реклама, дуже добре сприймається, тим більше якщо вона проглядається в домашній обстановці.

Підхід до кожного замовлення індивідуальний.

Розміщуємо комплексно по всій Україні. 

Будемо раді співпраці!