Проведення політично-агітаційної компанії

Політична реклама- це реклама, спрямована на зміну політичної поведінки суспільства або його частини в умовах політичного вибору. Як і комерційна реклама, політична реклама завдяки своїй тиражности, різноманості, чіткості та емоційності має значні можливості впливу на масову свідомість.

Об'єктом політичної реклами виступає:

1. Реклама політичної організації.

2. Реклама політичного діяча.

3. Реклама політичного проекту.

Основні функції політичної реклами :

- Комунікаційна функція. Політична реклама є однією із специфічних форм масової комунікації

- Інформаційна функція. Політична реклама поширює інформацію про політичні сили, їх пропозиції, цілі, наміри і дії. В умовах політичної конкуренції ця функція сприяє усвідомленому політичному вибору, оскільки допомагає порівнювати особливості політичних пропозицій, надаючи споживачеві реклами можливість приймати рішення про вибір вже будучи інформованим.

- Ідеологічна функція. Політична реклама сприяє поширенню тієї або іншої системи поглядів на дійсність.

Для вдалої реалізації поставлених цілей політичною рекламною компанією звертаються до : зовнішньої реклами ( бігборди, сітілайти, скроли…), проведення промоакцій ( роздача матеріалу, організація свят…), брендуваня товарів ( нанесення логотипу) та багато іншого.

Перелік передвиборної і агітаційної продукції, яку ми виготовляємо :

- агітаційні листівки,

- банери, буклети, програмки і брошури,

- плакати  та афіші,

- сувенірні календарі - кишенькові, настільні, настінні - будь-яких видів,магніти,

- блокноти та газети, оголошення,

-палатки та флагштоки ( флаги всіх видів),

- стікери і наклейки, значки, ручки,

- хенгери на дверні ручки,

- брендовані сумки,

- пакети ( ЕКО та поліетиленові),

- футболки, кепки, промоодяг...

Політична реклама використовує ті ж засоби, що і комерційна. Їх розрізняють лише цілі. Стратегічною метою будь-якої політичної реклами є зміна у свідомості і поведінці громадських груп по відношенню до об'єкту реклами.